Deixaren l’Emissora i començaren a córrer per les corbes naturals, fins arribar a la F.H.A.S.A. Fou allí on en Josep començà a treballar quan arribà a Andorra. Cridant fort i girant el cap, en Josep digué al Lluís que allí, a la central hidroelèctrica, hi treballà uns mesos abans de casar-se amb la Remei. La central donava a la Vall un caràcter industrial amb els transformadors, cables, pilones i les tuberies que baixaven del llac d’Engolasters, com si fossin un tobogan.